Nalaganje ...
Projekti / Programi vir: ARIS

Integrirane diagnostične metode

Raziskovalna dejavnost

Koda Veda Področje Podpodročje
2.11.01  Tehnika  Konstruiranje  Osnovna in sistemska znanja 

Koda Veda Področje
T210  Tehnološke vede  Strojništvo, hidravlika, vakuumska tehnologija, vibracije in akustično inženirstvo 
Ključne besede
Vzdrževanje, diagnostika, napoved, analiza vibracij, zobniška dvojica, poškodbe zaradi utrujanja.V predloženem projektu bomo razvili integrirano diagnostično metodo za identifikacijo, spremljanje, analizo in diagnostiko utrujenostne poškodbe na zobnih bokih zobniške dvojice. Za dosego tega cilja bomo simulirali utrujenostne poškodbe, ki bodo po obliki, velikosti in lokaciji podobne utrujenostnim poškodbam v tribološkem kontaktu dveh zobnih bokov in izmerili karakteristične frekvenčne odzive. Karakteristične odzivne frekvence bomo nato potrditi na standardizirani zobniški dvojici za testiranje utrujenostne poškodbe pri standardnih preizkusnih pogojih na FZG preizkuševališču z analizo vibracij in analizo delcev v olju. Na mehanskem sistemu motor-reduktor-zavora bomo poskušali karakteristične odzivne frekvence razpoznati v frekvenčnem in časovnem spektru posnetem pri dejanskih delovnih pogojih.
Vrednotenje (pravilnik)
vir: COBISS
Raziskovalci (5)
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Vloga Obdobje Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  18005  Franci Kopač    Raziskovalec  1998 - 1999 
2.  19238  dr. Boris Kržan  Konstruiranje  Raziskovalec  1997 - 1999 
3.  05573  dr. Jožef Pezdirnik  Konstruiranje  Raziskovalec  1997 - 1999 
4.  15269  dr. Bojan Podgornik  Materiali  Raziskovalec  1997 - 1999 
5.  00812  dr. Jožef Vižintin  Konstruiranje  Vodja  1999 
Organizacije (1)
št. Evidenčna št. Razisk. organizacija Kraj Matična številka Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  0782  Univerza v Ljubljani, Fakulteta za strojništvo  Ljubljana  1627031 
Povzetek
V predloženem projektu bomo razvili integrirano diagnostično metodo za identifikacijo, spremljanje, analizo in diagnostiko utrujenostne poškodbe na zobnih bokih zobniške dvojice. Za dosego tega cilja bomo simulirali utrujenostne poškodbe, ki bodo po obliki, velikosti in lokaciji podobne utrujenostnim poškodbam v tribološkem kontaktu dveh zobnih bokov in izmerili karakteristične frekvenčne odzive. Karakteristične odzivne frekvence bomo nato potrditi na standardizirani zobniški dvojici za testiranje utrujenostne poškodbe pri standardnih preizkusnih pogojih na FZG preizkuševališču z analizo vibracij in analizo delcev v olju. Na mehanskem sistemu motor-reduktor-zavora bomo poskušali karakteristične odzivne frekvence razpoznati v frekvenčnem in časovnem spektru posnetem pri dejanskih delovnih pogojih.
Zgodovina ogledov
Priljubljeno