Rezultati raziskovalnega programa se pri ugotavljanju nosilnosti oz. zdržljivosti strojnih elementov in sklopov vključujejo v sodobne trende raziskav na tem področju strojništva, ki nosilnost konstrukcij določajo s pomočjo realnega obremenitvenega stanja, nelinearnega deformacijsko-napetostnega odziva materiala in poškodbene mehanike kontinuuma. V svetovnem merilu je bil doprinos znanja na področjih: 1. Modeliranje porazdelitev obremenitev v strojnih elementih in sklopih. 2. Modeliranje numeričnega opisa nelinearnega deformacijsko napetostnega odziva in rasti, poškodbe materiala in s tem posledično malociklične življenjske dobe podevtektoidnih jekel, za poboljšanje. 3. Dimenzioniranje posameznih sklopov vrtljive zveze (kotalni ležaj velikih dimenzij, vijačna zveza, zobniška zveza, tesnila). 4. Izdelava delavniške dokumentacije vrtljive zveze s pomočjo ekspertnega sistema. Na področju analize in dinamike vožnje ter modeliranja prometnih nezgod: 1. Razvit je interaktivni simulator vožnje, ki omogoča analizo dotikov med vozili pri majhnih trkih in usposabljanje upravljavcev vozil. 2. Nadgrajeno je obstoječe merilno vozilo za merjenje vozne ploskve, ki omogoča izdelavo geometrijskega modela vozne ploskve, ki je uporaben v simulacijah dinamike vožnje. 3. Za potrebe analize obremenitev potnikov so na podlagi CT oslikav izdelani geometrijski modeli delov človeškega telesa in zasnovani postopki za določitev njihovih masnih in vztrajnostnih lastnosti. 4. Zasnovan je postopek za identifikacijo parametrov sklepov človeškega telesa na podlagi meritev kinematičnega odziva telesa pri trku. Na osnovi doseženih rezultatov se je raziskovalna skupina uspela vključiti v mednarodne raziskovalne projekte in vzpostaviti sodelovanje s tujimi raziskovalnimi skupinami in institucijami.