Informacijske tehnologije in globalni integrativni procesi omogočajo lažji pretok znanja. Zato se "lokalni" raziskovalni rezulati skorajda simultano vključujejo v svetovno strokovno skupnost. In obratno, globalna družboslovna spoznanja hitro postanejo del lokalnih zalog znanja. Vsaj na konceptualni ravni je tako. Razlike nastopijo pri konkretnem prenosu "globalnega" znanja na lokalno raven. Zaradi tega smo v raziskovanju veliko pozornost namenili prav "prevajanju" občih zamisli v lokalni kontekst. Prav tako smo intezivno raziskovali možnosti sinergije med lokalnimi, t.j. slovenskimi posebnostmi na prostorskem in okoljskem področju in globalnimi trendi pri zagotavljanju kvalitetnega prostora in okolja. Temeljno vodilo pri tem je bilo spoznanje, da sta kakovosten prostor in okolje v Sloveniji dolgoročno zelo pomembna konkurenčna razvojna dejavnika. Vključevanje tega izhodišča v razvojne politike različnih, tudi neprostorskih sektorjev (npr. kmetijstvo, energetika, zdravstvo, sociala ipd...) je ključno za smiselno razvojno uporabo kakovostnega prostora in okolja. Neposredno uporabni so raziskovalni rezultati o socioloških pogojih legitimizacije posegov v prostor in okolje. Zaradi različnih razlogov je to v Sloveniji nadpovprečno težaven problem, ki zahteva nekatere prilagoditve obče poznanih procedur. Prav tako so neposredno uporabni rezultati o informacijski pismenosti in digitalni ločnici. V Sloveniji so ta vprašanja posbej aktualna zaradi nizke prostorske mobilnosti in nizke stopnje koncentracije prebivalstva. Uporabnost našega raziskovalnega dela dokazuje naraščajoče povpraševanje po svetovalnih storitvah in naročila ekspertiz na prostorsko planerskem področju in varovanju okolja. Sodelovali smo pri pripravi strokovnih prostorsko planskih dokumentov in presojah družbenih vplivov večjih in manjših infrastrukturnih posegov v prostor in okolje. Zaradi tega smo stopnjevali aplikativnost našega raziskovalnega dela. V začetnem obdobju je dosegalo približno 20%, kasneje pa je naraslo na skoraj 40 %. Uporabnost rezulatov pa izpričuje tudi intenzivno in široko vključevanje pridobljenih znanj v pedagoški proces na dodiplomski in podiplomski ravni na matični FDV in tudi nedružboslovnih visokošolskih ustanovah, tudi v tujini