Nalaganje ...
Projekti / Programi vir: ARIS

Opredeljevanje meril vrednotenja multimedijskih (MM) aplikacij

Raziskovalna dejavnost

Koda Veda Področje Podpodročje
5.01.03  Družboslovje  Vzgoja in izobraževanje  Specialna didaktika 

Koda Veda Področje
S271  Družboslovje  Specialna didaktika 
S281  Družboslovje  Računalniško podprto izobraževanje 
Ključne besede
multimedija, MM, kriteriji, vrednotenje, metodološka zasnova
Vrednotenje (pravilnik)
vir: COBISS
Raziskovalci (5)
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Vloga Obdobje Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  04566  dr. Bojana Boh Podgornik  Kemija  Raziskovalec  1998 - 2000 
2.  12090  dr. Danica Dolničar  Računalništvo in informatika  Raziskovalec  1998 - 2000 
3.  12091  dr. Aleš Musar  Računalništvo in informatika  Raziskovalec  1998 - 2000 
4.  08957  dr. Margareta Vrtačnik  Kemija  Vodja  1999 - 2000 
5.  16012  dr. Katarina Senta Wissiak Grm  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  1998 - 2000 
Organizacije (1)
št. Evidenčna št. Razisk. organizacija Kraj Matična številka Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  1555  Univerza v Ljubljani, Naravoslovnotehniška fakulteta  Ljubljana  1627074 
Povzetek
Z naraščajočo ponudbo multimedijskih aplikacij za potrebe izobraževanja se pojavi problem, kako vrednotiti izdelke, ki so pogosto nerecenzirani in neopremljeni z ustreznimi priročniki z opredeljenimi ključnimi cilji aplikacije. Zato je ključna naloga projekta zasnovati in testirati kriterije vrednotenja MM aplikacij, ki bodo služili razvijalcem aplikacij pri metodološki zasnovi aplikacij, kakor tudi neposrednim uporabnikom pri odločanju o uporabi aplikacij pri pedagoškem delu.
Zgodovina ogledov
Priljubljeno