Nalaganje ...
Projekti / Programi vir: ARIS

Priznavanje neformalnega in izkustvenega učenja na visokošolski ravni

Raziskovalna dejavnost

Koda Veda Področje Podpodročje
5.01.00  Družboslovje  Vzgoja in izobraževanje   

Koda Veda Področje
S280  Družboslovje  Andragogika, stalno izobraževanje 
Ključne besede
vseživljenjsko učenje, neformalno učenje, izkustveno učenje, portfolio, priznavanjeneformalnega in izkustvenega učenja b.
Vrednotenje (pravilnik)
vir: COBISS
Raziskovalci (7)
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Vloga Obdobje Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  23596  dr. Katarina Babnik  Psihologija  Mladi raziskovalec  2005 - 2007 
2.  24663  mag. Alen Balde  Pravo  Raziskovalec  2005 - 2007 
3.  26367  dr. Doris Gomezelj Omerzel  Upravne in organizacijske vede  Raziskovalec  2005 - 2007 
4.  23228  dr. Andrej Koren  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  2005 - 2007 
5.  06165  dr. Dušan Lesjak  Upravne in organizacijske vede  Raziskovalec  2005 - 2007 
6.  21897  dr. Nada Trunk Širca  Upravne in organizacijske vede  Raziskovalec  2005 - 2006 
7.  09745  dr. Milan Vodopivec  Ekonomija  Vodja  2005 - 2007 
Organizacije (1)
št. Evidenčna št. Razisk. organizacija Kraj Matična številka Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  7097  Univerza na Primorskem, Fakulteta za management  Koper  1810014002 
Povzetek
Cilj EU - postati na znanju temelječa družba, ni mogoče uresničiti brez sistemov izobraževanja, ki upoštevajo načela vseživljenjskega učenja ter zagotavljanja enakih možnosti in socialne vključenosti v najširšem pomenu. Sistem priznavanja neformalnega izobraževanja in izkustvenega učenja upošteva ta načela. V Sloveniji je na ravni poklicnega in višješolskega izobraževanja tak sistem že vpeljan v prakso, izobrazbena struktura in potrebe trga dela pa narekujejo njegovo vpeljavo tudi na ravni visokega šolstva. Številne države EU so tem potrebam že sledile in uspešno uveljavile take sisteme v prakso. Namen projekta je proučiti obstoječe pogoje priznavanja neformalnega izobraževanja in izkustvenega učenja na ravni visokega šolstva, kot jih določa sedanja pravna ureditev, oblikovati konkretna merila, postopke in predlagati najustreznejše izvajalce sistema, sistem preizkusiti v praksi ter proučiti njegov vpliv na izobraževalne institucije, delodajalce in posameznike.
Zgodovina ogledov
Priljubljeno