Nalaganje ...
Projekti / Programi vir: ARIS

Vpliv značilnosti mrež podjetnikov in managerjev na poslovne rezultate podjetij v Sloveniji

Raziskovalna dejavnost

Koda Veda Področje Podpodročje
5.04.00  Družboslovje  Upravne in organizacijske vede   

Koda Veda Področje
S189  Družboslovje  Organizacijske vede 
Ključne besede
podjetništvo, družbene mreže, rast, donosnost
Vrednotenje (pravilnik)
vir: COBISS
Raziskovalci (6)
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Vloga Obdobje Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  14119  dr. Boštjan Antončič  Ekonomija  Vodja  2004 - 2007 
2.  24663  mag. Alen Balde  Pravo  Raziskovalec  2004 - 2007 
3.  21889  dr. Roberto Biloslavo  Upravne in organizacijske vede  Raziskovalec  2004 - 2007 
4.  06165  dr. Dušan Lesjak  Upravne in organizacijske vede  Raziskovalec  2004 - 2007 
5.  24664  mag. Boris Mrak  Ekonomija  Raziskovalec  2004 
6.  23203  mag. Leo Zornada  Računalništvo in informatika  Raziskovalec  2004 - 2007 
Organizacije (1)
št. Evidenčna št. Razisk. organizacija Kraj Matična številka Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  7097  Univerza na Primorskem, Fakulteta za management  Koper  1810014002 
Povzetek
Teorija družbenih mrež je sociološka teorija, ki razlaga delovanje akterjev (ljudi, skupin ali podjetij) in rezultate njihovega delovanja na podlagi povezav med temi akterji, ki tvorijo družbeno mrežo. V podjetništvu, predvsem pri lastnikih-managerjih, ki ustanavljajo nova podjetja, so v ospredju tri vrste struktur povezav: mreža za pridobivanje virov za ustanovitev, zagon in delovanje podjetja; mreža za pridobivanje informacij in nasvetov, ki so pomembne za razvoj podjetja; in prijateljska mreža. V predlagani raziskavi se ukvarjamo predvsem s povezavo med značilnostmi podjetnikove osebne mreže in rezultati njegovega ali njenega podjetja v smislu rasti in donosnosti. Temeljna teza raziskave je, da struktura povezav, ki tvori podjetnikovo mrežo, vpliva na rast in donosnost podjetja. Na podlagi osnovne teze bo razvita vrsta hipotez. Rezultati raziskave bodo pomenili pomembne prispevke k našemu poznavanju delovanja podjetniških mrež in učinkov podjetniških mrež na poslovne rezultate podjetij, tako na znanstevno-raziskovalnem področju, kot tudi v praksi. Glavna novost na znanstvenem področju je, da bomo ustvarili novo znanje o podjetniški mreži na podlagi podmrež in bomo tako pridobili koristne informacije o delovanju vsake podmreže posebej, kot tudi njihovih kombinacij. Na podlagi rezultatov raziskave bo možno napovedovati, kateri podjetniki ali podjetnice imajo večje možnosti za uspeh na podlagi strukture svojih mrež, kot tudi dati koristne nasvete podjetnikom in podjetnicam pri oblikovanju svojih poslovnih in družbenih mrež. Ker gre v raziskavi za preučevanje vpliva na rast in dobičke podjetij, bo predlagana raziskava prispevala tudi ugotovitve, ki so pomembne na ravni slovenskega narodnega gospodarstva.
Zgodovina ogledov
Priljubljeno