Nalaganje ...
Projekti / Programi vir: ARIS

Timss 2003 mednarodna raziskava trendov v znanju matematike in naravoslovja

Raziskovalna dejavnost

Koda Veda Področje Podpodročje
5.01.00  Družboslovje  Vzgoja in izobraževanje   

Koda Veda Področje
S274  Družboslovje  Raziskovalna metodologija v znanosti 
S270  Družboslovje  Pedagogika in didaktika 
Ključne besede
mednarodna primerjalna raziskava, izobraževanje, matematika in naravoslovje, evalvacija prenove šolskega sistema
Vrednotenje (pravilnik)
vir: COBISS
Raziskovalci (11)
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Vloga Obdobje Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  19634  mag. Mojca Čuček  Ekonomija  Raziskovalec  2002 - 2004  34 
2.  14506  mag. Marjeta Doupona  Kulturologija  Raziskovalec  2002 - 2004  133 
3.  11973  dr. Matija Drobnič  Računalništvo in informatika  Raziskovalec  2002 - 2004  63 
4.  15844  dr. Alenka Gril  Kriminologija in socialno delo  Raziskovalec  2002 - 2004  465 
5.  08097  dr. Milena Ivanuš Grmek  Vzgoja in izobraževanje  Vodja  2002 - 2004  630 
6.  13260  Barbara Japelj Pavešič  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  2002 - 2004  209 
7.  21604  mag. Katarina Majerhold  Filozofija  Raziskovalec  2002 - 2004  218 
8.  13135  dr. Edvard Protner  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  2002 - 2004  404 
9.  19351  dr. Mitja Sardoč  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  2002 - 2004  735 
10.  12196  dr. Marjan Šimenc  Sociologija  Raziskovalec  2002 - 2004  539 
11.  13247  dr. Mojca Štraus  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  2002 - 2004  235 
Organizacije (2)
št. Evidenčna št. Razisk. organizacija Kraj Matična številka Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  0106  Institut "Jožef Stefan"  Ljubljana  5051606000  90.987 
2.  0553  Pedagoški inštitut  Ljubljana  5051614000  7.073 
Povzetek
TIMSS 2003V mednarodni raziskavi bomo ugotavljali matematično in naravoslovno znanje učencev četrtih in osmih razredov, da bi omogočili strokovni javnosti vpogled v povezanost znanja s kurikulom in poučevalnimi praksami. TIMSS 2003 se bo osredotočil na poročanje o dejavnikih za izboljšanje poučevanja in učenja matematike in naravoslovja na osnovi mednarodnih primerjav istočasno in na enak način zbranih informacij v vseh sodelujočih državah. Do sedaj so s k sodelovanju prijavile naslednje države: Argentina, Avstralija, Belgija (flamski del), Belgija (valonski del), Bolgarija, Botsvana, Kanada, Čile, Kitajski Taipei, Ciper, Češka, Anglija, Grčija, Hongkong, Madžarska, Indonesija, Iran, Izrael, Italija, Japonska, Jordanija, Koreja, Latvija, Litva, Makedonija, Malezija, Moldova, Maroko, Nizozemska, Nova Zelandija, Norveška, Filipini, Romunija, Ruska federacija, Škotska, Singapur, Slovaška, Slovenija, Južnoafriška republika, Švedska, Tajska, Tunizija, Turčija, ZDA.Temeljne značilnosti TIMSS 2003:* Preizkusi znanja v četrtih in osmih razredih osnovne šole (ali ekvivivalentnih razredih glede na šolski sistem) za opazovanje doseženega znanja ob ključnih točkah osnovnošolskega izobraževanja.* Redni preizkusi znanja matematike in naravoslovja vsaka štiri leta omogočajo izračune trendov za osmi razred iz let 1995 in 1999 in za četrti razred iz leta 1995. * Metodologija raziskave dopušča primerjave med znanjem iste generacije učencev, ko so bili četrtošolci in ko so postali osmošolci. * Zbira informacije o kurikulu in obravnava povezave izkazanega znanja z učnimi vsebinami in procesi pri pouku matematike in naravoslovja.* Vzorčenje na ravni razredov dopušča vzporejanje učenčevih dosežkov in stališč s poučevalnimi praksami njegovega učitelja. * Poroča o doseženem znanju po predmetih v obliki doseženega števila točk na zvezni lestvici spremljajo vsebinski opisi izkazanega znanja spretnosti ob kvartilnih mejnikih glede na dosežke celotne mednarodne populacije otrok. * Moderna metodologija preverjanja znanja in ugotavljanja povezav med znanjem in dejavniki šole, učitelja in učenca omogoča razvoj metodološkega znanja v sodelujočih državah. * Visoko vredno orodje za evalvacijo prenove in uvajanje izboljšav v celoten izobraževalni sistem, ki zaradi načina poročanja o izsledkih omogoča tudi takojšnjo uvedbo izboljšav v pouk na ravni učitelj-učenec.
Zgodovina ogledov
Priljubljeno