Nalaganje ...
Projekti / Programi vir: ARIS

Recepcijska sposobnost na prehodu iz predoperativne v operativno fazo razvoja

Raziskovalna dejavnost

Koda Veda Področje Podpodročje
6.07.00  Humanistika  Literarne vede   

Koda Veda Področje
H390  Humanistične vede  Splošna in primerjalna književnost, literarna kritika, literarna teorija 
S260  Družboslovje  Psihologija 
Ključne besede
predoperativna, operativna faza razvoja, mladinska književnost
Vrednotenje (pravilnik)
vir: COBISS
Raziskovalci (2)
št. Evidenčna št. Ime in priimek Razisk. področje Vloga Obdobje Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  11544  dr. Metka Kordigel Aberšek  Literarne vede  Vodja  1998 - 2001 
2.  12809  dr. Majda Pšunder  Vzgoja in izobraževanje  Raziskovalec  1998 - 2001 
Organizacije (1)
št. Evidenčna št. Razisk. organizacija Kraj Matična številka Štev. publikacijŠtev. publikacij
1.  0589  Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta  Maribor  5089638013 
Povzetek
Projekt se ukvarja s vprašanji, relevantinimi za oblikovanje kurikula za prvo triado osnovne šole, pri čemer se bo opredeljeval do ciljev, vsebin in metod ukvarjanja s književnostjo na začetku šolanja. Pri tem bo izhajal iz teoretičnih izhodišč teorije mladinske književnosti, estetike recepcije in vede o mladem bralcu. V okviru slednje se bo posvetil raziskovanju stopnje bralnega razvoja recepcijske sposobnosti otroka med petim in šestim letom starosti, torej v obdobju prehajanja iz predoperativne v operativno fazo razvoja.
Zgodovina ogledov
Priljubljeno